Friday 27 August 2010

hazafelé

Ma valami hihetetlen show kerekedett a nap végére, és nem is tudom, hogy igazán vissza tudom-e adni. Az ég... pillanatok alatt változott a semmiből olyanra, hogy sötétszürke volt, de majdnem lila, közben laposan sütött a nap, és ettől minden sárga lett. Aztán pár perc múlva rózsaszínes-barnás, aztán rózsaszínes-lilás-kékes... aztán elmúlt. De az a negyed óra... valami egészen szürreális volt. Lehet, persze, hogy hozzájárult a lelkiállapotom is, mindez este nyolckor történt, miután 11 órája az irodában voltam. És ezért is nem nagyon sikerült megörökítenem, mert az egész idő alatt az irodában voltam - vezettem - a beszállítónknál voltam - vezettem... és bár az utolsó szakaszt kétszer megszakítottam villogni/fotózni, de messze nem adja vissza az élményt...







És az egész városon keresztülívelő óriási, tökéletes szivárványt még nem is említettem.

No comments: