Thursday 11 November 2010

annyi minden

* akartam irni, hogy milyen szelvihar volt a multkor, indultam munkaba, es vegig az uton az osszes fa ala szepseges vastag levelszonyeget teritett
* akartam irni, hogy ket nap mulva az egeszet feltakaritottak, es elszomorodtam
* akartam irni, hogy voltunk Londonban a szulokkel, es anyuval temetoben tekeregtunk, es varazslatos volt
* akartam irni, hogy milyen szerencsesek voltunk az idojarassal a hetvegen, bezzeg azota
* akartam irni, hogy a hulye oraatallitas miatt sotet van mire vegzek a munkaval, es mennyire nehez a napi adagot osszehozni, mert a fenykep alapveto osszetevoibol 50%, a feny hianyzik
* akartam irni, hogy hideg van, es valamelyik nap eloszor ereztem olyan igazi teli fust- es hoszagot
* de mivel sotet van es hideg, nem volt kedvem irni.

No comments: