Friday 2 January 2009

twilight

Amugy pedig teljesen meg vagyok hibbanva. Nem is tudom, el merjem-e mondani, eleg kinos.
Van egy uj kedvencem. Film. Es konyvek. Meg valamikor mult heten (te jo eg, olyan, mintha evezredekkel ezelott lett volna) Z elvitt moziba, es igy elotte nem hallottam rola sokat, de valamiert nagyon vonzott, mindenkepp ezt akartam megnezni (magyarul azt hiszem Alkonyat a cime). Es teljesen magaval ragadott. Utoljara tizenhat - tizenhet evesen ereztem igy (rajongasom egyik targya a Leonardo DiCaprio fele Romeo es Julia, a masik a Kegyetlen Jatekok volt). Egyszeruen imadom. A sztorit, a zenet, a szereploket, a szineszeket... Hazaertunk, es azonnal megrendeltem a konyveket, elolvastam az online elerheto par fejezetet, megneztem az osszes elozetest, interjukat a szineszekkel, a rendezovel, letoltottem a filmzenet, es persze letoltottem a filmet is... es volt olyan nap, hogy ketszer neztem meg. Tudom. Szanalmas. De egyszeruen nem birok elszakadni tole.

2 comments:

Anonymous said...

hát..azért ez elég kemény fanatizmus, megnézem énis :)

Anonymous said...

megnéztem, tényleg jóféle film