Tuesday 5 February 2008

palacsin

Már majdnem végeztünk a mai nappal (konkrétan számolgattam a perceket, hogy mikor jöhetek már haza), amikor kollega benyögte, hogy tökjó, alig várja a vacsit, merthogy ma PancakeDay van. Bocs... MICSODA?? Hát penkék, tudod ilyen lapos, meg édes... Értem én, de miaz, hogy napja van? Mármint persze jó, szeretjük, sőt. De eddig az angolok nem nagyon tűntek ki a palacsintaimádatukkal.
Aztán kiderítettem. Hogy ma Húshagyókedd van, azaz mától kezdődik a Húsvét előtti negyvennapos böjt. És mivel a böjt alatt nem eszik az ember se tejet, se tojást, cukrot pláne, azokat el kellett fogyasztani, meg ne romoljanak. És erre a legalkalmasabb a palacsinta.
Ha egyszer palacsintanap, akkor palacsintanap. Csináltam is 4 + 1 darabot összesen. Szerintem életem legkisebb adagja. :)

1 comment:

Anonymous said...

5 palacsinta nem palacsinta :P :D