Monday 29 June 2009

egy honap

Tudom, hogy nem voltam tul jo az elmult honapban, az ot bejegyzes szerintem az eddigi legkevesebb, amit produkaltam, miota a blog letezik (raadasul ebbol is egy Z alkotasa)...
de
meg pont egy honap van a szulinapomig, es gondoltam hatha valaki meg akar lepni, de nem tudja mivel. Szoval kivansaglista:
* Apple MacBook (hofeher)
* iPod Shuffle (szivarvany)
* Canon EF-S 60mm f2.8 Macro (piros)
* flickr pro elofizetes (pink)
* szives sutotal (zoldzoldzold)
* soksok film (ilyen, es ilyen, es ilyen)
* nyaralas (akartam valami jot ide, meseszep kepet, mittudomen, de epp fogalmam sincs, hova is mennek legszivesebben. akarhova. mindenhova.)
* vagy persze barmikor johet konyv...

1 comment:

vica said...

nagyon tetszik a könyves wish listed! a kitchen garden month by month nekem is megvan és jó kis könyv. sok tetszőset látok nálad!:)
a szülinapi wish listed is tetszik ;-)