Monday 8 June 2009

tűztűz

Tűz volt az utcánkban, én pedig katasztrófa (ablak) turista vagyok. Először fel sem tűnt, csinálgattam a dolgomat otthon, és csak azon akadt meg a szemem, hogy mekkora köd lett hirtelen a Downs-on a fák között. Aztán jobban odanéztem, és látom, hogy nem köd, hanem füst - jó nagy grill lehet. De akkor már azt is észrevettem, hogy a skót alsószomszéd, meg a mindigintézkedős bácsi a földszintről kint állnak az út közepén, ami ugye fura, mert akkor hol vannak az autók...? Na és akkor vettem észre a két tűzoltóautót, meg hogy a füst az innen jön mellőlünk. És egyáltalán nem olyan volt, mint a filmekben, nem volt rohangálás, nem szirénáztak folyamatosan, csak nagyon szervezetten csinálták a dolgukat. Lángokat nem láttam különben, csak a nagy füstöt, de négy ilyen nagy létrás autó volt itt, szóval gondolom komoly lehetett. Néztem, és tök megrázó volt, nem tudom megmagyarázni, de elszorult a torkom, és az jutott eszembe, hogy itt megy szó szerint füstbe valaki mindene. És hogy milyen felelőtlenek vagyunk, kötnünk kéne végre lakásbiztosítást.

No comments: