Friday 20 February 2009

angelina

Az meg csak most jutott eszembe, hogy meg az indulas elott is voltak bonyodalmak. Peldaul tenyleg tok torvenyszeru, hogy utazas elott fazik meg az ember, pedig egesz evben nem volt beteg egyebkent. Persze nem volt komoly, kis torokfajas, nehez fej, csopogo orr... tehat forro tea + cevitamin + propolisz. Es csak hogy biztos legyen, pentek este meg ilyen forroitalt is csinaltam magamnak. Es aztan elkeztem furan erezni magam. Kb fel oran belul mindenhol viszkettem, es a szam egyik fele a haromszorosara dagadt. Hurra. Nagyon szekszi. Tudom, hogy allergias vagyok (bar eddig ezzel egyutt ot ev alatt osszesen haromszor jott elo), csak azt nem tudjuk meg mindig, hogy mire. Valami adalekanyag, vagy szinezek, vagy tartosito, vagy ilyesmi. Na mindegy, kicsit panikoltam, hogy nincs kalciumtablettank, de aztan felturtam a gyogyszeresdobozt es megtalaltam a regi gyogyszert, ami viszonylag gyorsan eltuntette a viszketest. Mindenesetre ilyen cuccot nem iszok tobbet.

No comments: