Wednesday 4 March 2009

szerda

A tegnapi vilagvege hangulatomon az sem segitett, hogy ugye az automat elvittek szerelni, buszoztam, es hazafele borigaztam. Volt nalam esernyo, de minek. Az angol idojaras legszebb vivmanya, hogy vizszintesen is konnyeden esik. Aztan hazaertem, es egy darabig csak ultem magambaroskadva, hogy akkor most kezdjek-e el bogni, de vegul ugy dontottem, tulelem, es inkabb zenet hallgattam. Azaz szerettem volna. Mert az angol eso masik vivmanya, hogy roppant valtozatos, es tegnap este pl azt is jatszotta, hogy egy rockbanda dobosa, es olyan hangosan verte a tetot, hogy a sajat hangomat sem hallottam.
Viszont mikor hazajott Z, neztunk Heroes-t, es az jo volt.
Hat igy.
Aztan ma reggel fel nyolckor havaseso esett, most fel tizkor pedig mar hetagra sut a nap, szoval minden rendben.
Legyen mar hetvege.

No comments: