Thursday 21 May 2009

megmeg

Ha mar hirek, akkor hirek a tetoteri novenyvilagrol:
* vegre sikerult talalnom valamit, ami tuleli a lepcsohazban az ablakban. a ket cserep borostyan mar legalabb ket honapja ott van
* masodszorra viragzik az amarillisz amit Mesiektol kaptam, pedig szerencsetlen olyan gyorsan hajtott, hogy nem volt idom cserepbe rakni, csak egy pohar vizbe allitottam. es eloszor hozott harom hatalmas tolcsert, most meg negyet. szegenykem. de gyonyoru.
* a 'boritsuk be a tetot szagosbukkonnyel' projekt csufosan megbukott. a konyhaban szepen novogeto aprosagok azonnal kipurcantak, amint kiraktam oket a letra melle (mondjuk az is hozzatartozik, hogy kiraktam oket egy szep napon, aznap ejjel meg jott a szelvihar-egszakadas-foldindulas, es azt nem birtak. en meg elfeledkeztem roluk, es nem masztam ki megmenteni oket.)
* viszont szerencsere a petuniak az ablakladaban sokkal jobban birjak, mar van jopar kis virag (ma reggelre kinyilt az elso csikos is), es tengernyi bimbo.
Hat igy vagyunk.

No comments: