Thursday 7 May 2009

over the rainbow

A napunk nem ért véget a kastélynál - végre átértünk a híresen gyönyörű szigetre, Skye-ra. És hát tényleg nem csúnya, én egészen le voltam nyűgözve... de kicsit előreszaladtam. Mert az öröm mellett, hogy végre a szigeten vagyunk, felmerült a kínzó kérdés, hogy hol fogunk aludni. Az első faluban megálltunk a turistainfónál, aki nagyon kedvesen ugyan, de gyarkorlatilag közölte, hogy húsvét van, elég esélytelen szállást találnunk, miért nem foglaltunk előre. Kemping egy van a közelben, de azt nem tudja, hogy van-e még helyük, a vadkempinget nem ajánlja a kullancsok miatt, a hotelek tuti tele vannak. Mi persze nem adtuk fel, és elindultunk a szállásvadászatra. Egy csomó időt elszórakoztunk vele, kicsit mászkáltunk ideoda, de végül lett, és nem is vadkemping hanem bed&breakfast egy bácsinál birkákkal. A bácsi tök kedves volt, kivéve, hogy nagyon sokat beszélt, mi pedig már majdnem éhen haltunk, de végül még éttermet is ajánlott, és tényleg jó is volt. Életemben először ettem langusztát. Kicsit morbid dolog, hogy az ember saját maga cincálja szét őket, és van kis szemük meg minden, de nagyon finom. Vacsi után pedig vissza a bácsihoz, először kicsit hideg van, de aztán beindul az olajradiátor, és végül nagyon örültünk, hogy nem a kemping mellett döntöttünk, jól esik a meleg.
A szivárványos utalás pedig... még az ideoda mászkálás közben megnéztük azt az egyszem kempinget (ami végül túl szelesnek és bárányszarosnak bizonyult), és amíg várakoztunk, egyszercsak ez történt.

Magic. És a hegy se rossz, ugye?

1 comment:

vica said...

mi az hogy!! csoda.. álomszép!