Tuesday 21 July 2009

csirip

Huu, na van megint mindenfele dolog, amirol irnom kene, es persze le vagyok maradva. Es vajon mi lesz az, amire emlekezni akarok nyolcvanevesen, vagy amit majd szivesen olvasgatnak az unokaim...?
* voltam Birminghamben ketnapos treningen, csutortokon korankeles, ketora vezetes oda, hotelbenalvas, szobaba kertem a vacsorat, hotelreggeli, teszt, ketora vezetes vissza. Ami kulonben szerintem eletem legfarasztobb utja volt - zuhogott, nem, omlott az eso, es annyira nagyon kellett koncentralni, hogy mi tortenik az ember korul...
* penteken Z megprobalta megszerelni azInternetet Zsokaeknal, ami vegul nem annyira sikerult, de beszelgettunk egy jot, neztunk egy filmet (The International), es NEM ettuk meg Szabina edes popcornjat
* Ibi + Siki elkoltoztek nemreg, es az uj helyen van terasz(!), ugyhogy most nem a Downson volt a sutogetes, hanem a teraszon. Koran kezdtunk, es nagyonjo hangulatban jo sokaig maradtunk.
* a csajokkal megbeszeltuk, hogy vasarnap elmegyunk egyutt soppingolni meg herripotter mozit nezni, es tok bonyolultan szerveztuk megint, de elindultam, aztan ketsaroknyira rommaaztam, es csopogve hazasetaltam. Vegul Zolt sikerult rabeszelnem, es elvitt moziba, utana meg tarsasjatekoztunk egyet Gyurieknal.
Igen, ez volt az a hetvege, mikor megint semmit nem csinaltam a betervezett, es regota huzott-halasztott hazimunkaim kozul.

3 comments:

A said...

a munka megvár(sajnos), és legalább jól éreztétek magatokat, és azt hiszem ez a lényeg :)ja, és egy induri-pinduri pici levélke beleférne még?:)

vik said...

milyen levélkére gondolsz?

A said...

válaszlevélkére, meg Z idejére, hátha:))))) beleférne :)))))