Monday 6 July 2009

három tekercs

A hétvégénk megint nagyon gyorsan eltelt, ez abból is látszik, hogy már majdnem kedd van. Szombaton elintéztem végre néhány régóta halogatott dolgot:
Elvittem a fényképezőgépet szenzortisztításra. a nem fotósoknak - nagyjából ez az, ami a digitális fényképezőgépben a film, és nem akarjuk, hogy akármi pöttyök meg maszatok legyenek rajta. És mivel az enyém a (hú) majdnem két év alatt még egyszer sem lett kipucolva, igazán ideje volt. Elvileg lehet házilag is csinálni, de egyelőre nem éreztem elég bátornak hozzá magam, úgyhogy egy kedves bácsi csinálta meg nekem egy városrésszel arrébb.
A másik két elintéznivalóm két városrésszel arrébb volt, a központban, de én persze bonyolítottam a dolgokat (mint mindig), és tettem egy kis kerülőt (azt hittem, hogy egy utca nem olyan hosszú, amilyen, és gondoltam akkor nem vissza gyalogolok, hanem előre, és ott szállok buszra. sikerült jóóó nagyot sétálnom). Viszont így láttam olyan részeit a városnak, amit máskor nem nagyon, és csomó ihletet kaptam, hogy miket is szeretnék pár szombat múlva csinálni.
Na mindegy, tehát körülményesen ugyan, de beértem a városba, és akkor ott összefutottunk Szabinával, és volt kávé a füvön, meg beiratkoztam a könyvtárba is. És tudom, pont én, a könyvmoly eddig még nem, de az van, hogy én szeretem őket birtokolni is, nem csak elolvasni... Ráadásul amiért akartam a könyvtárba menni, az nem is volt nekik épp bent egy darab se, azért kiolvastunk mindketten két-két magazint (Sz: The Economist meg valami táncos, aminek nem emlékszem a címére, V: The Ecologist, The Digital Photographer). De aztán végül nem mentem könyv nélkül haza, mert egyet vettem a Watershed előtt a kirakodósoktól (használt persze, és nagyon jó illata van), meg egy másikat a Corn Street-en az utazós boltban. Mert úgy néz ki, hogy végre van egy tervünk, még egy hetünk van eldönteni (meg kifizetni, haha), ha meglesz, majd írom.
És ami a lényeg: elvittem végre végre előhívatni a dianás filmeket. És holnap megyek értük. :) Izgulás.

No comments: