Monday 28 September 2009

zero 7

Megint egy koncert - errol raadasul majdnem elfeledkeztem, Z figyelmeztetett, mikor hazaertem munkabol... Ugy kezdodott, hogy talalkoztunk Szabinaval es szokas szerint megvaltottuk a vilagot, aztan a vegen a ket pohar roze utan mar a reflektorok villogasa is le tudott kotni (persze kozben szolt a zene). Tudom, egyszeru vagyok. :)
Az elozenekar nagyon, NAGYON fura volt. Emlekeztek arra a reszre, mikor Ross eloadja a zenemuveit. Na olyan, csak rosszabb. (kulonben rakerestem a sracra, James Yuill, es igy rogzitve teljesen mas, egyaltalan nem akarok a falra maszni tole)
Aztan szerencsere elkezdtek ok zenelni. Kicsit mas felallassal, mint amire szamitottam (azt remeltem Sia lesz az enekesno), de persze tudnak ok valogatni, peldaul most van egy uj rajongoja Martha Tilstonnak...



Zero 7 @ Bristol Colston Hall

No comments: