Saturday 14 July 2007

bebattak

Ma is sűrű napunk volt, szerencsére ezúttal eső nélkül (pedig most már sokkal jobban felszerelkeztünk, esőkabát-váltóruha...): ragyogó napsütés, néhol felhők, de gyönyörűek. Smaragdpázsit, patyolat bárányok, és persze a híres kövek a fiúknak. Fogalmam sincs, mennyit hallgattak végig az audioguide-ból, meg hogy mennyi maradt meg belőle, de talán azért tetszett nekik. Mindenesetre végigmarháskodták az egészet, minden percre jutott valami újabb poén, komolyan belefáradtam a röhögésbe így estefelé. De azt hiszem őket is kimerítette a nap: mikor hazaértünk, lehuppantak a kanapéra és pár pillanatig csak néztek maguk elé. Aztán hamar eszméltek és már kapták is maguk elé a laptopokat, hihetetlen, mekkora kocka mindkettő. :)
Z persze ügyes, és addig-addig nyúzta őket, míg sikerült vacsi után robbantani a bandát. Elvitte őket két városrésszel arrébb lévő kedvenc kocsmájába, ott kezdték, és most hazafelé minden kocsmában megisznak egy sört. Tesztelni kell a felhozatalt, ugye.


4 comments:

big said...

Be ám, de rendesen. Három sörig el is jutottam :-)

Anonymous said...

persze 2városrész mi...6kilóméter oda..

Anonymous said...

azért minden sarkon sörrel ki lehet bírni!

Unknown said...

Szerintem nagyon jó volt! Meg érte a sok(sör)séta mert nagyon finomak voltak a sörök. Az emelkedő felfele már sokkal könnyebben ment. A kocsmába vezető út azért volt hosszú mert már alig vártuk a sört. Az egész nap nagyon jó volt én nagyon jól éreztem magam.