Wednesday 25 July 2007

selatsehall

Merthogy azt meg nem is emlitettem hogy 4 napja HarryPotter lazban egek - persze, pont en maradnek ki ebbol? Ebben az orszagban? Az osszes angol geek - hatalmas herripotter, sztarvorsz, gyurukura, akarmi rajongok. Az utolso konyv megjelenesehez mar honapok ota szamoltak vissza (en is), elorendeltek a konyvet (en is), es ejszaka sorbanalltak a boltoknal, hogy hamarabb vehessek kezukbe (en nem). Ugyanis a konyvesboltok ejfelkor kinyitottak, csak ezert. De azert ennyire nem, en megrendeltem szepen interneten, es szombat reggel hazhoz is szallitottak, ahogy kell. Aztan az egesz szombatot es aztan a vasarnap nagy reszet is vasarlassal toltottuk (nem mondom meg, mennyire nagyon sok penzt koltottunk el), es csak majdnem ket nap utan tudtam vegul elkezdeni olvasni az en draaagaszagomat. Eeees... hat az elso otven oldal nagyon nyogvenyelosen ment. Azt hiszem, tul jo a magyar forditas, jok a nevek, meg meg is szoktam oket. Es a rengeteg jelzo, es jaj. De aztan beindult a sztori, lenduletbe jott, es teljesen magaval ragadott. Es nem fozok, nem mosok, csak olvasokolvasok, es meg mindig majdnem haromszaz oldal van hatra, de nagyon elvezem.

2 comments:

Anonymous said...

Azért éhen ne haljatok, és meg ne koszosodjatok.

vik said...

tegnap este foztem, es mar csak szazotven oldalam van :)