Wednesday 17 September 2008

bad hair day

Reggel valami buta jatekot jatszott a zuhany, aminek az volt a lenyege, hogy egy darabig jott melegviz, azalatt en elkezdtem hajatmosni, aztan mikor mar jo habos voltam, akkor hirtelen jeghidegre valtott es az istennek sem akart ujra meleg lenni. Ahhoz nem sok kedvet ereztem, hogy a hidegvizzel fejezzem be a hajmosast, szoval vizet kellett engednem a kadba, es ugy leoblitenem. Mondhatom, igazi kaland volt. Ezzel viszont egy csomo ido elment, csak felig tudtam megszaritani a hajam, es meg igy is tiz percet kestem (rogton szemben is talaltam magam a fonokommel, aki evente egyszer megy be nyolcra az irodaba, na az ma volt). Es a felszaraz hajjal az a baj, hogy mire teljesen szaraz lesz, addigra fellazad, meg forradalmat szit, es azt csinal, amit o akar. Jelen esetben kifele kunkorodni. Huje fufru. Es ez nem vicces, ne rohogjetek.

3 comments:

Anonymous said...

mondjuk, én sem értem a helyi csajokat, hogy képes meg nem szárított hajjal közlekedni és nekik nem is kunkorodik fel... :) :)

Anonymous said...

nebusujj, tuti az is jól áll ;) A

Anonymous said...

weheh :D biztos jól mutathattál ilyen félkócoskunkorodósgimislányfiruval :)