Thursday 25 December 2008

telizsák

Mégegyszer: nagyon boldog, békés ünnepeket mindenkinek!
A miénk nagyon békés és nyugis.
És lassú. A tegnap olyan, mintha kb egy hete lett volna. Délelőtt még rendezkedtem, előkészítettem a kaját, ilyesmi, aztán már nem is emlékszem... tudom, hogy szólt a karácsonyi zene, kibontottuk az utolsó otthoni borunkat (Gere Tamás Portugieser 2006), ettünk hozzá sajtokat, és isteni volt; aztán vacsiztunk, közben néztük Z karácsonyi ajándékát (Monty Python összes - Brian Élete). Kicsit fura volt persze, hogy nincs Reszkessetek betörők, meg Ben Hur... de azért túléltük. :)
Aztán robbantottunk christmas cracker-eket. Ezek a szaloncukor-formájú izék amit látni az angolszász filmekben. Egy-egy ember meghúzza a két végét, és a szerencsésebbnél marad a középső része is, amiben mindig van:
* egy papírkorona, amit viselni kell az este folyamán
* egy vicc / érdekesség
* valami apróság (mini játékkártya, körömcsipesz, icipici kirakó stb)
Szóval felvettük a koronánkat és kibontogattuk az ajándékokat, és nagyon szépen köszönünk mindent. (Anya, a tányéralátétek valami gyönyörűek, imádjuk.)
Az én jézuskám különösen bőkezű volt idén, a lenti kívánságlistáról két dolgot is kaptam (bár az egyik névnapi, de mégis). Mindkettő fotózással kapcsolatos természetesen, és el vagyok ájulva, és nem tudnám eldönteni melyikbe vagyok jobban szerelmes.

No comments: