Friday 19 December 2008

zizi

Az van, hogy bizibizibizi vagyok, de a gondolataim mar egeszen mashol jarnak. A karacsonyfa, aminek tegnap vegre megcsinaltam a helyet, de meg mindig nem diszitettuk fel; a karacsonyi menu, amire ezermillio otletem van, de meg mindig nem dontottem el, mi legyen, es el kell mennunk vasarolni is; a rengeteg szabadido, ami hetfotol a nyakamba szakad, alig varom mar, annyi mindent szeretnek csinalni: be kell fejeznem a secretsanta kezzelkeszitos ajandekot, meg reeeengeteg fotos otletem van, meg menjunk a katedralisba karacsonyi enekeket hallgatni...
De leginkabb a ma este foglalkoztat - karacsonyi vacsi a baratokkal. Lesz pulyka is, a desszertet pedig en hozom.

2 comments:

Anonymous said...

mit sütöttél ?

vik said...

csokis cheesecake, tejszinhabbal a tetejen. nem lett olyan szep, mint ahogy terveztem, de eleg finom volt :)