Monday 15 October 2007

ferfias jatekok

Szombaton megint egy 'eletemben elso're kerult sor. Egyik kedves kolleganom szuletesnapjara voltunk hivatalosak. Egy eleg puccos helyen volt az esemeny, mert ugye az angolok nem nagyon rendeznek hazibulit, de a puccossaghoz kepest nem is volt olyan veszes az arszinvonal. Avon Gorge Hotel, a teraszrol pazar panorama a folyorol es a hidrol, gintonic es Guinness. Es persze, mivel angolokrol van szo, hatalmas kivetito a sarokban. Az angol csapat bekerult a rogbi vilagbajnoksag elodontojebe, eeeeees [dobperges] a legnagyobb ellenseggel, a franciakkal jatszanak. Hat jo. Nem mintha nagy sportrajongo lennek ugye, de akkor legyen, ilyet meg ugyse lattam. Amit a rogbirol tudtam, nagyjabol kimerult abban, hogy ilyen hosszukas labdaval jatsszak, es futnak is vele, meg rugjak is, es hogy kozben lokdosik egymast, meg birkoznak... Es nem, nem ez az, ahol ki vannak tomve olyan szelesvallura, mert az az amerikaifoci. Persze mindezt nem mertem elarulni nekik. Aztan elkezdodott, sokat kiabaltak, meg felugraltak, es nem sokat ertettem belole (barcsak ott lett volna Papa, o minden sportot ismer), aztan az ujzelandi kollega kozelebb huzodott es elkezdte kommentalni nekunk az esemenyeket, meg magyarazni a szabalyokat, es akkor lassan korvonalazodott a dolog. Megkimellek titeket tole, de akarmilyen hihetetlen, messze nem annyira unalmas, mint ahogy en azt kepzeltem, a vegere egeszen belelkesedtem en is, bar biztos nagy hatassal volt ram a ketszer tizenot kis rovidnadragban rohangaszo hapsi*, meg a korulottem orjongo tomeg is, a meccs vegen mindenki allt, ugralt, orditott, tocsakban allt a sor es a cider a padlon, ahogy kilotyogott a poharakbol, orulet, teljesen megbolondultak... Merthogy Anglia megverte Franciaorszagot, azaz bekerultek a dontobe, hurrahurra.
A donto jovo szombaton, szoval keszulj csalad, Londonban kocsmazunk! :)
[* Komolyan mondom, a focistak se rosszak, mondjuk hogy ok inkabb a jokepuek esetleg, de ilyen szep ferfitesteket nem nagyon lehet latni koztuk... Ezek olyan igazi ferfias ferfiak.]

1 comment:

Anonymous said...

Zoli kezdhetsz rögbizni! hi..hi..hi