Tuesday 16 October 2007

tuz van babam!

Zoli reggeles muszakban van a heten, es persze nem vagyok eleg elorelato ahhoz, hogy este vasaljak neki inget, ugyhogy keltem vele en is reggel koran. Es visszaaludtam ugyan meg egy kicsiket, de azert ez erosen ranyomja a belyeget a napomra - olyan vagyok, mint amit ketszer ragott meg a kutya, de aztan mar neki sem kellett. Tehat ittam reggel kavet az automatabol. Altalaban csak forrocsokit szoktam, vagy esetleg kapuccsinot, jol erzem en magam az alacsony vernyomasom kis alomvilagaban... Ma viszont a kave megloditotta kicsit a verkeringesem, es ilyenkor van az a furasag, hogy az agyam almos, a testem meg fel van porogve.
Na erre a porgesre kezdett el az elobb ektelenul sivitani, na mi? Persze, tuzjelzo, ajaj, gyorsan mindenki kifele, persze az angolok kulonosen komolyan veszik az ilyesmit, a negy firemarshall pikkpakk osszeterelt mindenkit a gyulekezohelyen... aztan kiderult, hogy neeem, nem a kenyerpirito, ami rendszeresen beinditja, hanem a villanyszerelok csinaltak valami kis zarlatot a raktarban.
Mindenesetre kisszivem most majd kiugrik a helyerol.

No comments: