Thursday 10 April 2008

aranyeső

Fél nyolckor kiléptem végre az iroda ajtaján (jó hosszú nap volt), és azzal találtam magam szembe, hogy esik az eső. Jajdejó, hát akkor már egy nappal hamarabb kezdődik. Teljesen elkeskenyedtem, mert igen, még mindig rá tudja nyomni a bélyeget a hangulatomra az időjárás.
Félúton voltam hazafelé, mikor egyszercsak valami nagyon furának tűnt... megváltozott a fény... mi történt?
És belenéztem a visszapillantóba, és mögöttem az egész horizont aranyban ragyogott. Igen, még mindig esett, nem kicsit, de közben messze messze, a felhők alatt kikandikált a nap, és fényben fürdött minden. És én majdnem bőgtem a gyönyörűségtől, mert én ilyet még sosem, és addigra hazaértem, és basszus ez nem is eső, és én csak álltam a kapuban és ámultam, a FÉNY esik rám, és valami varázslatosan szép volt az egész.

No comments: