Wednesday 16 April 2008

kaosz

Nemreg elhataroztam, hogy megprobalok nagyon sokat irni, ha nem is minden nap, de majdnem, hogy nagyjabol napra kesz legyen a blog. Hat nem nagyon sikerul.
Egyreszrol tavasz van es nem birok a seggemen ulni, es legszivesebben csak mennek-mennek, akarhova; masreszrol valami nagy tavaszi faradtsag van rajtam, es semmi kedvem a muszaj-dolgokhoz. Mondjuk fozni fozok, csinaltam bablevest, amit meg soha, ma pedig fokhagymas tejben aztatott pulyka volt repasalataval (repa, fekete olajbogyo, menta, sobors, olaj, balzsamecet)... de szoval meg mindig ott van az a hatalmas adag vasalnivalo, ami valahogy nem akar eltunni, meg porszivozni is kene megint, meg felmosni a konyhaban... Plusz ott van meg a tobb szaz feldolgozatlan fenykep, amiket ki kell valogatni, csoportositani, feltolteni (az elolvasando konyveket meg sem emlitem)... Es mindezekhez nem vagyok eleg jol szervezett. Legalabbis egyelore.

1 comment:

Anonymous said...

de szívesen segítenék! :)