Wednesday 24 December 2008

tevékeny? nem.

Haha. Elhatároztam, hogy úgyis itthon leszek szabadságon, majd egy csomót fogok ide írni, szépen behozom az elmaradásokat, és tiszta lappal kezdem az új évet. Ehhez képest már másnap van, és semmi nem került ide. Az úúúúgy volt, hogy egy csomó tervem volt mára megint - elintézni a nagybevásárlást, takarítani, vasalni (igenigen, ez ilyen örök mumus), és valamikor beugrani az irodába, elintézni a céges karácsonyt. Ehhez képest sokáig aludtam, aztán úgy elpiszmogtam reggel, hogy mire észbekaptam, már elmúlt tíz, na akkor gyorsan legyen céges karácsony, és bementem, és Alix rémültem rámnézett, hogy hát a Mike nem küldött sms-t, hogy csak kettőre menjek? Hát nem küldött, viszont az hétszentség, hogy nem ülök le az asztalomhoz, mert annak jó vége nem lesz, szóval elintéztem inkább közben (meglepően gyorsan és zökkenőmentesen) a bevásárlást. És a kuponokat sem felejtettem el felhasználni kivételesen. Aztán ebédre Subway-szendvics, és vissza iroda. És tök jó volt, mindenki érzi már az ünnepek közelségét, és felszabadultak voltak, meg jó hangulat, ráadásul nagyon jó ajándékot kaptam, meg még két üveg bort is a kezembe nyomtak, szóval tényleg. Viszont mire hazaértem, teljesen délután lett. Sőt. Mire elpakoltam, meg rendet raktam a konyhában, majdnem este. Csináltam gyors vacsit az embernek, és véget is ért a nap.
Nem vagyok túl produktív. Ennyit máskor még munka mellett is simán.
Viszont gyorsan fogy a mézeskalács.

No comments: