Friday 15 August 2008

The Dark Knight

Pentek van, es reggel a szerverunk ugy dontott, hogy o ma semmit nem hajlando csinalni - szoval epp mi sem tudunk semmit csinalni. Allitolag Seattle-ben valakit kirangattak az agyabol, hogy gyogyitsa meg, de egyelore meg nem megy. Kicsit bosszanto, mert ugye egyebkent is a pentek a legrosszabb - legsurubb napunk, de mindegy. Akkor meselek.
Szerdan voltunk moziban, es megneztuk az uj Batman filmet. Valoszinuleg nem en vagyok a legjobb meselo ehhez, mert a kepregenyes multam nem kicsit hianyos (nincs), de meg ha nem is vagyok szakerto, annyit elmondhatok, hogy nagyon tetszett. Jo a sztori, porgos, latvanyos a megvalositas... osszessegeben is jok az alakitasok, de ami tenyleg nagyon kiemelkedo az Joker (azaz a nehai Heath Ledger). Felelmetes. Zsenialis. Sajat szavakat nem is nagyon talalok ra, de nyugi, mert loptam. :)

"...persze, lehetetlen elvonatkoztatni a halálától, de még az amiatti misztikumot kivonva is zseniálisan játszik" ... "egyáltalán az ötlet, hogy végre nem egy anyagias, szuperokos vagy erős, céltudatos bűnöző az ellenfél, hanem egy efféle hibbant anarchista, akinek az egyetlen célja az értelmetlen pusztítás, szerintem ez gyönyörű. Hogy Batmanék már majdnem felszámolták a maffiát, kezd egészen rend lenni Gotham Cityben, és akkor megjelenik ez az egyszemélyes tébolyda, és teljesen tehetetlen vele szemben az okos rendőrfőnök, csinos ügyész és hegyesfülű szuperhős egyaránt, és egyes-egyedül totális káoszba dönti a várost. Gyönyörű. A bennem élő anarchista titkon végig egy kicsit Jokernek drukkolt"

Es tenyleg. Menjetek azonnal megnezni, csodalni, szeretni.


1 comment:

Anonymous said...

Én sose voltam Batman fan, de ez a rész nekem is bejövős volt