Monday 11 August 2008

ez most ilyen osszevissza

Az tortent, hogy eszrevetlenul osz lett. Vagyis dehogy eszrevetlenul, nagyonis eszrevettem, hogy napok ota tobbe-kevesbe folyamatosan esik. A szombat egyhangu szurke volt, de szerencsere Ikeaztunk Sari+Gyuri, ettunk husgolyot, aztan megneztuk Sari mekkora csodat csinalt a lakasukban, es tevet is neztunk (!). Vasarnap meg az volt, hogy ragyogo napsutesre ebredtem, mire leertem a galeriarol, zuhogott, aztan elallt, aztan csak ugy szitalt egy kicsit, aztan megint sutott a nap, aztan feltamadt a szel es hirtelen hatalmas vihar lett. Tehat ugy dontottem, nem erdemes kimozdulni a lakasbol, es haziasszonyt jatszottam. Takaritottam, meg foztem, kipucoltam a sutot, aztan sutottem citromos-malnas muffint... Ablakot is akartam mosni, de az idojarasra tekintettel azt elnapoltam. Viszont este megneztuk a GYU harmadik reszt. Naaaagyon hosszu volt, de nagyon jo. Meg mindig imadom. De el kell olvasnom ujra, mert hiaba kibovitett valtozat, meg igy is vannak homalyos reszek.
Ilyenek vannak. Semmi vilagmegvaltas, csak eldegelunk.

No comments: