Monday 18 August 2008

- ket nap

Nem nagyon irtam elmenybeszamolot mostanaban, pedig regebbi elmaradasaim meg vannak, de amig nem sikerult a kepeket szetszortiroznom, addig nem.
Amugy meg ez megint egy olyan hetvege volt, hogy esett, meg szurke volt, es csak masodpercekre sutott ki a nap, szoval szombaton vasaroltam (thai kollegano ajanlasara felfedeztem egy uj kinai aruhazt, es feltankoltam mindenfele vicces dolgokbol), meg foztem is, meg csinaltam sutit, amit elvittunk vendegsegbe, ahol kaptunk hamburgert, es nem neztunk filmet kivetiton viszont Katanoztunk. Aztan vasarnap felkeltunk valamikor keson, aztan csak fetrengtunk, aztan valamit ettunk, aztan megint fetrengtunk... Es bar nemi hazimunka azert elvegzodott, nem voltunk tulsagosan produktivak. Es tudom, persze, kell ilyen is, megis ugy erzem, hogy repul az ido, es basszus elvesztegettunk ket napot.

No comments: