Monday 4 August 2008

jol vagyok

Bar nem kezdodott teljesen zokkenomentesen, hihetetlen jo hetvegenk volt. Faraszto (nagyon faraszto), de elmenydus es lelekemelo.
Ugy volt, hogy penteken rendezunk egy kis harom-a-szulinap partit. Aztan ez nem egeszen ugy alakult, ahogy szerettem volna, mert tul sokaig kellett dolgoznom, meg nem is ereztem teljesen jol magam - parti elnapolva, majd szombaton. Viszont mikor kimerulten hazaertem, megis volt szuletesnap, mert meglepetesek vartak: fagyi, rafaelo, eseseses.... A GYURUK URA trilogia, diszdobozban, kibovitett valtozat, meg kommentarok, meg hogyan keszult, meg nagyjabol minden, amit csak el tudok kepzelni. Es akkor majdnem sirtam, es egy darabig csak simogattam a dobozt, aztan persze nem birtuk ki, muszaj volt elkezdeni.
Mire befejeztuk, mar szombat volt, szoval Gyuri meg nem koltozott, csak reggel. Delben. Mert persze jo sokaig aludtunk, aztan korozott volt reggelire, aztan Ikea, es hirtelen delutan lett, es jottek a tobbiek, mert el kellett kezdeni inni idoben, hogy aztan majd leerjunk a kikotobe a tuzijatekra idoben. Szabina hozott 4 liter organikus cidert, Ibiek meg valami fekete kaves cuccot, amit kolaval kellett inni, meg volt bakardi, meg bor, meg sajt, meg oliva, meg kesu... es. En nem is tudom. Altalaban ugye az van, hogy osszejovunk, es iszunk par pohar bort, meg beszelgetunk, meg tarsasjatekozunk - kulturaltak vagyunk, meg visszafogottak. Ehhez kepest, most volt gitarral enekles, meg lufidurrogtatas, meg osszevissza idetlenul vihogas, es tizkor le kellett kuldenunk a fiukat, hogy hozzanak meg piat, mi meg addig az ablakbol neztuk a tuzijatekot - az ki volt zarva, hogy legyalogoljunk. Szoval a fiuk hoztak meg piat, mi meg tovabb vihogtunk, es egyszercsak megint elfogyott a pia, de hirtelen negy ora is lett, es mindenki elment aludni.
Vasarnap delben randiztunk a csajokkal, akkor meg eleg jol ereztuk magunkat (siman aznaposak voltunk), aztan mire beertunk a varosba, mar kezdtuk erezni a fejunket. Kave, melegszendvics aztan soppingolas kicsit, es ha mar egyszer ott vagyunk, nezzuk meg a fesztivalt is. Szabina kinezett valami tanceloadast, aztan vegul felig lekestuk oket, mert a nagyszinpadnal leragadtunk. Egy negyszemelyes banda jatszott - felelmetesen jol, de szerintem roluk majd irok meg. A lenyeg, hogy volt zene, meg tanc, aztan a capoeirasoknal kicsit elaztunk, mert meg mindig nem tanultuk meg, hogy esernyo nelkul sehova... de persze mindegy, hozzatartozott az erzeshez.
Es meg a vege elott volt egy kis haza - ket torony elso devede nezes - vissza a varosba koncertre - haza - ket torony masodik devede nezes... es addigra mar megint masnap lett, azaz ma, nyolcra meg jottem dolgozni.
Igen, kicsit meg almos vagyok. De most jo.

2 comments:

Anonymous said...

És még én vagyok "alkesz" mi? :-P

vik said...

hehe, biztos a verunkben van :)