Wednesday 21 May 2008

speedchoice

Volt ugye ez a bizonyos gyorshajtásom. Ha még esetleg valaki nem hallott róla: az úgy volt, hogy mikor húsvétkor mentünk világgá, és elindultunk hajnalban, hogy elérjük a kompot, és mentünk kifelé a töküres városból... na akkor mentem 30 helyett 36-al. Kaptam persze csekket egy csini összegről, meg mivel nincs angol jogosítványom, és nem tudok büntetéspontokat kapni, el kell menni egy 'workshop'ra. Na ez volt ma.
Z volt már egy ilyenen, úgy érezte, elvesztegetett három órát az életéből, de én egészen más érzésekkel jöttem ki a teremből. Persze hallottam egy nagy rakás olyan dolgot, amit amúgy is tudtam, meg amikre alapból oda kéne figyelni, de mégis, most hogy az orrom alá dörgölték, szájbarágták... nagyon hatásos volt. Beszéltek a kamerák céljáról, a kritériumokról, hogy hova rakhatnak, aztán, hogy miért is megy gyorsan az ember, és persze, hogy miért nem kéne: a féktávolságokról, illetve, hogy mik a különbségek a lassulásban illetve az ütközésben magában, ha harminccal vagy harmincöttel megy az ember.
És rám hatott. Mondhatni, elérték a céljukat.

No comments: