Wednesday 14 May 2008

-szun-

A mese szuneteben gyorsan elmondom, hogy tegnap vegre ujra berendeztem az ablakladakat. Vettem bele pink muskatlikat meg apro sarga viragu petuniakat, aztan kiderult, hogy meg a lilak egy resze is el, szoval most jo csiricsare lesz majd, ha mind kinyilnak.
Kozben mig mindez tortent, hatalmas hos voltam, mert a parkanyon a lada alatti repedesben egy akkora pok lakott, mint a huvelykujjam, es persze nem tetszett neki, hogy elmozditottam a ladat, es kimaszott, es nagy volt es szoros. Termeszetesen egyedul voltam otthon, de nem sikitottam, es szerencsere nem akart bejonni a nyitott ablakon, csak felmaszott a falon es napozott egy kicsit. Ettol meg ronda maradt, de gyujtottem annyi erot, hogy gyorsan csinaltam par kepet rola (tisztes tavolbol persze), majd egyszer feltoltom, de csakis eros idegzetueknek ajanlom!
Az is van meg, hogy elkezdodott vegre tenyleg a nagy SPORT projekt. Beiratkoztam a tornaterembe, ma lesz az elso eligazitasom, ott lehet majd uszni is, hetfonkent fixen joga, es mar haromszor voltunk futni a parkban. Mondanom sem kell, nagyon buszke vagyok magunkra.

update: POK itt!

2 comments:

Anonymous said...

Jó az a pók, tetszik, vigyázzatok rá :D

vik said...

azt rögtön gondoltam, hogy te odaleszel érte... :P