Thursday 9 April 2009

nyuszi

Még múlt pénteken úgy döntöttem, hogy a húsvét az ne csak egy hétvége legyen, és hogy idén végre én is festek tojásokat. És azt is eldöntöttem, hogy természetes módszerekkel kívánom mindezt megtenni, de nem hagymahéjjal, mert az milyen snassz, úgyhogy legyen cékla. A cékla szép piros, remélhetőleg a tojások is szépek lesznek. És akkor most leírhatnám a teljes folyamatot, de igazából a kép magáért beszél: nem lettek. Halványak, és foltosak (mondjuk ki, rondák). De az enyémek.


Most pedig kellemes ünnepet mindenkinek, mi elhúztunk Skóciába.

4 comments:

Euthymia said...

Na, én pont ezért nem próbálkozom, pedig még festéket is hoztam otthonról :)
A lényeg, lett húsvéti saját tojgli :)
Vidám húsvétolást ott a messzi északon is, mi is feljebb vánszorgunk kicsit :)

vica said...

A képet láttam meg elsőre és csak utána olvastam el a bejegyzést és nekem az volt az első gondolatom, hogy de szééép tojások!!!
Napfényes Skóciát nektek :)

A said...

Szerintem meg nagyon szépek és különlegesek lettek. Ha egyenletes színt szeretnél, zsírtalanítani kell előtte a tojásokat és csak utána festeni. De ezekért kár lett volna, így szépek ahogy vannak!

vik said...

raktam bele ecetet, pont hogy zsirtalanitsam oket, meg hogy tartosabb legyen a szin. ehhez kepest foltosak lettek, es bar eleinte ennel azert sotetebbek voltak, ugy egy nap alatt igy kifakultak.
kakukktojasok