Friday 24 April 2009

reggel

Z reggeles a héten, én meg nem, de azért ma felkeltem viszonylag korán. Mondjuk ennyi álomkóros alvás után nem csoda - nem tudom mi van velem, de a héten kétszer volt olyan, hogy hazajöttem, és na jó, akkor csak egy kicsit ledőlök ide a kanapéra... aztán Z ébresztett, hogy akkor mossunk fogat és menjünk aludni. De azt hiszem tegnap kigyógyítottam magam: hátul a raktár mögött van egy ilyen kijelölt dohányzós hely, padokkal, kimentem oda megenni az ebédemet. És sütött a nap, felraktam a lábam, olvastam, és bár lehetett hallani a kamionokat, amint húznak el az épület másik oldalán, mégis valahogy olyan csendes volt, mint az ebédutáni olvasásaim a mamánál a lugas alatt. Na mindegy. Szóval felkeltem, elindítottam egy öblítést az adag ruhán, amit tegnap este elfelejtettem kiteregetni, ettem zabkását, és most itt ülök a kanapén a laptoppal, és szemben a faágon egy madár hintázik, meg billegeti a farkát teljes beleéléssel. Semmi különös, csak olyan jó.
Na megyek teregetni.

[ja, és rájöttem, hogy elfelejtettem linkelni - ha valakit érdekel az összes kép a skót kirándulás első napjáról - erre tessék]

No comments: