Monday 25 June 2007

ebed

N, a supervisorom mar eleg regota ragja a fulem, hogy valami magyar kajat hozzak neki. Egesz hetvegen esett az eso, otthon voltunk, nem volt semmi program, meg egyebkent is ez az utolso hete... Szoval foztem neki. Igaz, hogy nem volt bele "rendes" paprika, se petrezselyem csak paszternak, de meg igy is imadtak. Mert persze akkor mar behoztam az egesz adagot, hogy kostolgassak kedvukre. Gulyas es lekvaros bukta.
A buktakeszites legviccesebb muvelete az volt, mikor megkelt a teszta, bennem pedig realizalodott, hogy a gyurodeszkamat a sodrofaval egyetemben otthon hagytuk. De aztan persze megoldottuk (huzkodos-forgatos-pizzakeszitos modon). Kulon meg kell emlitenem az elesztos kalandunkat: Szaraz elesztom volt otthon, de azert persze a friss sokkal jobb, ha mar egyszer ugyis megyunk boltba, akkor probaljuk meg. Korbejartuk a hutopultokat, a sutialapanyagos reszeket, de semmi. Hat azert kerdezzuk meg. Sikerult kifognom egy ilyen orraalamorgos bacsit, es igy nem voltam benne biztos, hogy most jol ertem-e: menjunk a pekseghez, es kerdezzuk meg, hogy ok tudnak-e adni...? Mi, hogy szivessegbol, vagy hogy? Odamentunk, nezelodtunk, de nem nagyon volt ott akarki. Aztan Z talalt egy embert: kiderult, hogy igen, ok adnak el kimerve elesztot. Kaptunk is egy kis adagot, gondosan korbecsomagolva. Otthon mikor kibontottam, es beleszagoltam, mar tudtam, hogy ez valami jo lesz - a magyar kockaelesztok kozel sincsenek ilyen frissek (legalabbis nekem meg nem volt hozza szerencsem). Pikkpakk felfutott a tejjel, szepen osszedagasztottam, es gyonyoruen megkelt nagyra. Kivettem a felet, kinyujtottam, megtoltottem, megsutottem. Es amig sult az elso adag, a talban a maradek szepen megint megkelt akkorara, mint az eredeti adag! :) Szoval jo lett, na. Foleg azok, amiket muszaj volt azon frissiben, melegen elfogyasztani, mert "sajnos" kiszakadtak, es ugye nem akartuk, hogy veszendobe menjen a lekvar... :)
update:
"That really really really was delicious and also extremely kind of you and Zolli
Köszönöm szépen!"

2 comments:

Anonymous said...

hogy izlett a munkatársaknak? mert ugye a puding próbája az evés!!!

vik said...

itt van a reakció alul dőlt betűkkel... :)