Monday 4 June 2007

zoldsegek

Lettek ide oldalra uj kepek, amiket Z uj telefonjaval (igenigen, csutortok ota, gyonyoru, es okos, es kesz kaland volt megszerezni - talan egyszer ir rola) sikerult megorokiteni. Lattunk kastelyromokat smaragd gyepen; hallottunk ferjgyilkossagrol, toronyba zart felesegrol, fejezesrol; voltunk huvos-borzongato kriptaban es vegul szedtunk medvehagymat, ami igen, itt is van. :)
Aztan felvasaroltuk a fel Ikeat (Ibiek meg a masik felet, csak az egyensuly vegett), es most van egy csomo novenyem, meg egy ilyen csavarodos bambuszra is sikerult Zt rabeszelnem az iroasztalra, hogy gazdagok legyunk, ugyhogy most aramlik a csi rendesen.
Ja es ha mar zoldseg, foztem is:
Harom kis cukkinit feldaraboltam csikokra, kis bevagasba az oldalukon beletomkodtuk a medvehagymat, majd sortesztaba martva gyorsan kisutottem oket. Keszen kaphato sajtos-snidlinges martogatossal ettuk. Finom volt.

2 comments:

Anonymous said...

ügyik vagytok, nekem meg majdnem elszabadult a mutáns kaktuszom, de bezártam a szobádba .P

Anonymous said...

Tök jók a képek!!