Monday 25 June 2007

por

Valaki mondja meg nekem legyszi, hogyan lehet hatekonyan kitisztitani a hepafiltert! Mikor idekoltoztunk, muszaj volt venni egy porszivot, mert a konyha kivetelevel mindenhol padloszonyeg van (igen, a furdoben is!). De ha mar veszunk, akkor mar porzsak nelkulit, hogy ennyivel is kevesebb szemetet termeljunk, meg ez most olyan meno, es egyebkent is kis ufo, meg szep a szine, szoval o lett es kesz. Es vegulis be is valt, mert igazi kis meregzsak, tenyleg tok erosen sziv, es ahogy a reklamban is: "egy mozdulattal" ki lehet uriteni a port a kis tartalyabol. Csak hat a szuro... Ami kiszuri a hepakat, hogy ne keruljenek vissza a levegobe. Elmeletileg moshato. Valoszinuleg gyakorlatilag is, de egyelore valamit nagyon rosszul probalhatok, mert tegnap kb 40 percet toltottem azzal, hogy kipiszkaljam a szuro redoi kozul az ott levo mindenfeleket. Koromreszelovel. Es nem hiszem, hogy ez lenne a tokeletes modszer. Raadasul nem vagyok elegedett az eredmennyel. Szoval ha valakinek valami megoldasa van, tart karokkal varom!

2 comments:

Anonymous said...

próbáld meg a számítógépek tísztításánál használatos sürített levegős sprayt!!! vagy a benzinkútnál a gumipumpás kompresszort!

Anonymous said...

ilyen ötlet nekem is jól jönne,én a bambuszpálcát használom piszkatúrához, amire húst szoktak bökdösni, meg az erős zuhanyt, de nem tökéletes móccer. utálom a hepás porszippantyút, inkább a porzsák.de most ez van.